maanantai 30. syyskuuta 2013

Salin vaihto

Jee! Tänään mä tein sen (nopeempaa kun olin ajatellut) sanoin itseni irti SATS:lta! Kaikelle tuli piste kun olin rehkimässä olkapäiden ja näiden käsirimpuloiden kimpussa ja jouduin jonottaan taljaan yli 10 minuuttia. Olisin voinut tehdä tietty jotain muutakin välissä, mut ajatus oli tehdä päivän treeni ja hipsiä kaupan kautta kotiin. Tää sama jonottelu kun on sattunut joka kerta ja koko ajan täytyy miettiä mihin pääsee seuraavaksi tekemään lapussa lukevat asiat, ni en vaan jaksa.


Siispä painelin pukkariin, suihkuun ja vedin vaatteet päälle, ronttasin isot kauppakassit käsissä kotiin (meni kai myös harjoituksesta, heh..) ja marssin suorilta tsekkaan Sporttikujan salin. Tiskin takana oli iloinen nainen vastassa ja esitteli ystävällisesti tilat mulle. Tuli niin hyvä mieli kun salin tunnelma oli jotenkin hyvä eikä vain rahan perässä juoksua. Eli sinne mä siis suuntaan heti kun kuukauden päästä on SATS:n jäsenyys historiaa! :D


Kaiken huipuksi Sporttikuja on edullinen, ei sitoutumispakkoa kuukausiksi ja mikä parasta, se on naapurissa!!


Tässä vielä linkki yrityksen kotisivuille:

http://sporttikuja.fi/


Lähde: we heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti