sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Loppuviikon fiilistelyt

Sunnuntaita! Mulla oli sit viime torstaina ensimmäinen PT tapaaminen, jossa käytiin läpi mun saliohjelma ja ruokavalio. Saliohjelma on neljäjakoinen ja loppupeleissä ei tuntunut yhtään hankalalle toteuttaa. Käytiin siis vielä jokainen liike ja laite läpi.

Oli hauska huomata kuin vasen käsi on esimerkiksi se heikompi. Kädet mulla on ihan onnetomassa riukutilassa, eli sinne kaipaan sitä lihasta. Selkälihaksia mulla kuulema onkin jo jonkin verran, eli jotain on siis tapahtunut :D Mun PT on tosi symppis tyyppi ja omistaa ihan mahdottoman ison hauiksen! siis niin ison, että kesken mun ojentajaliikkeiden tsekkausta yksi nainen tuli kehumaan hänen hauiksiaan ja taisi jopa kysästä että voisko hänkin päästä vamennukseen ja mitä kautta! Mä tosin nostelin siinä punttia samaan aikaan ja alko kunnon tärinät ja oottelin et koska mulle annetaan lupa vetää vielä viimeset pari kun juttu vaa jatku ja jatku :D No nyt voin sanoo et nostelin huolella, koska edelleen on vasen käsi kosketusarka, haha! :D

Ruokapuoli on ONNEKSI helppo toteuttaa. Mä oon ihan fiiliksissä kun saan syödä melko samaa kuin tähänkin asti, mut täytys syödä vaan paljon enempi. Ruokapuolella oon jo alottanut heti perjantaina, mutta reenit alkaa vasta huomenna (aerobisia ei lasketa, joita oon vedelly täs joka aamu). Olin meinaa nii rikki sen torstai illan jälkeen ja en oo ikinä saanu nii vähillä toistoilla niin kipeäksi vatsalihaksia! Siis ne oli nii hajalla ja perjantaina vaan totesin et nyt tällä naisella on oikea ihminen ohjaamassa treenejä, jee! :)












Oon ihan fiiliksissä tästä hommasta ja eniten odotan mun takaliston muotoutumista. En voi sietää lättäperää ja onneksi ei oo tilanne sentään nii paha ;D

Toinen huippu tällä hetkellä on se, että olin viikonlopun Tamperella. Kävin ripsikurssin ja ai että mä tykkäsin! Olin ihan intopiukkana laitteleen niitä ripsia yksitellen ja sain vielä mun mallille nii hyvät ripset aikaseks että hänkin oli tyytyväinen, mahtavaa! Nyt mun pitää sit vaan harjoitella ripsien tekemistä PALJON ja siihen tarvitsen tietenkin ihmisiä joille niitä laittaa.. Eli jos kiinnostaa tulla hyvin, hyvin kohtuu hinnalla laitattaan ripset niin ilmoitusta tänne tai sähköpostiin:

zetan2013@gmail.com

Aikaa menee alusta laitettaviin ripsiin mulla joku noin 2h. Tähän mennessä oon ehtinyt siis laittaa kolmelle ihmiselle ripset ja tässä vielä viimeisistä kuvat :)





Ihanaa viikonalkua! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti